Scrapblog-Karin

vrijdag 8 januari 2010

LO Snow much fun


De eerste sneeuwfoto is gescrapt! Woensdag heb ik de foto's binnen gekregen, dus ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan! Op het blog van Scrapcorner staat een leuke 'winter' wedstrijd, en dus heb ik deze LO daarvoor ingestuurd!
Het papier is van My Mind's Eye, Abbey Road. Dit papier had ik al een tijdje liggen, maar ik had alleen de foto's er nog niet voor....nu dus wel! De sneeuwvlokjes zijn gemaakt met mijn nieuwe Martha Stewart pons, de swirls zijn van Zva Creative en de bloemen van Prima!
Er komen nog veel meer sneeuw-lo's aan!
Fijne dag, groetjes Karin

8 reacties:

PatriciaKleijn zei

Wow heel mooi hoor..!

*Kus Patries*

Xan zei

Helemaal te gek vind m echt helemaal super geworden!
Liefs Xan

Chantal zei

Helemaal leuk. Het zijn niet mijn kleurtjes, maar ze passen perfect bij je foto!! Super

Romy zei

Het papier past er zo mooi bij. Ontzettend mooie layout! Vooral de bloemetjes en sneeuwvlokjes vind ik er mooi bij staan.

Anoniem zei

helemaal leuk, de foto is super en de scrap natuurlijk ook. Een hele leuke lo.
mama

sam zei

hele mooie lo, mooie kleuren en mooie foto! en wat een leuke pons! moet ik ook is naar op zoek denk :)

Angelique zei

Wat een leuke layout. Past perfect bij elkaar.

Groetjes Angelique

simone zei

hele mooie layout, alles past perfect bij elkaar en de titel vind ik wel heel leuk
groetjes simone

Een reactie posten