Scrapblog-Karin

woensdag 9 september 2009

LO Dit ben ik...

De eerste LO voor Pimp-a-pumpkin is af.

De opdracht was om een LO te maken, waarin ik mezelf voorstelde. Nou dat is gelukt.
Het papier is van Bo Bunny, letters zijn thickers en de bloemen zijn van Prima!
Voor de september wedstrijd op het forum is de opdracht om een LO te maken met 'water' als thema. En daar vond ik deze foto's erg geschikt voor!
Het papier is van Jillibean Soup, bloemen van Prima en voor de titel heb ik thickers gebruikt!




Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Liefs Karin

12 reacties:

Maaike zei

Ze zijn alletwee erg leuk!!! Succes met je verdere DT werk!!!

sam zei

allebei heel erg leuk! groetjes sam

Chantal zei

Ik vind ze allebei heel erg mooi/leuk. Maar natte billen vind ik echt geweldig!!

Maryke zei

Ze zijn allebei geweldig!

blogvanco zei

Hartstikke leuk Karin ! Het verhaal bij "natte billen" vind ik wel erg komisch ;)

Dilly zei

Ik vind allebei de lootjes erg leuk. Hihi 'natte billen' verhaal is leuk.

Romy zei

wat een geweldig gave layouts allebei!

Pimp-a-Pumpkin zei

Heel erg leuk karin, ik mis hem wel nog op het forum :)

groetjes.

Shaantje zei

Ze zijn heel erg mooi geworden!!

Unknown zei

Mooie lay-outs!
Heel veel succes met al je DT-werk, je zult het er wel druk mee hebben.

Marjolijn van Elsberg zei

Heel erg leuk allebei, en die natte billen zijn wel heel schattig!
Groetjes Marjolijn

Anoniem zei

hele mooie layouts!! en wat is die natte billen grappig zeg! super
liefs raffa

Een reactie posten